jag talar ut

TJOOSAN
hahah.. jaaa, skulle ju pluggat efter skolan..
meen, så blidde det inte. gick på stan istället. började så smått med julklappar ;)
jaa, jag har sämst självdiciplin i hela världen, i know.
så skulle jag börja lugga när jag kom hem, hade jag tänkt.. men så hamnade jag här.
och så börhade jag lyssna på musik, alltför pepp för psykologin. men jag har ju inget val.
börjar SNAART

jaa, förövrigt är allt bra. hahaha, skitkul i skolan typ.
vissa stunder. hahahahaha.
meen mitt jävla knä. gaaah.
hahaha, jaa. jag skrattar nu.. hahaha. men resten av veckan blirtuff.

en liten biverkning dock,
man får hjärtsvikt.


Kommentarer
Postat av: majaa

du klarar dt!!

2007-12-10 @ 18:50:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0