gå och lägg dig -börja om

idag, har inte vart min dag..

först gick allt typ som planerat,
gjorde ett par klantiga missar på provet. men skit i samma.
om jag ska gå runt o störa mig på på allt jag gör fel,
kommer jag tillsist inte ha tid till att göra något annat..
sen iallafall slutade jag vid nio, cyklade hem..
när jag kom hem märkte att jag glömt min jävla miniräknare i skolan,
jag suger på matte, men utan den är jag totalt värdelös.. jaoou, så det var bara bege sig tillbaka.
då träffade jag mamma på stan, och hon fick skjutsa hem mig:)
såå långt var allt okej,

sen försökte jag sätta mig och räkna matte, det gick åt helvete redan från början..
maja och jag hade telefonkontakt mest hela tiden.. FÖR DET GÅR BARA INTE
jag kan bara konstatera änuu mer gånger, än jag kunnat göra tidigare..
Hur jävla mycket jag hatar matte. ÅHHH.

sen ivarjefall tjaffsade jag med mamma. så jävla onödigt.
men det var hennes fel. för jag äter inte mackaroner.
jaa, jag är en tönt.
men sen börja hon hålla på med en massa annat. :S GAAH
plus att jeanette kom hem. YEY -inget illa ment, men är man inte på humör såå.

försökte ge mig på matten igen. men sen när jag märkte att allt jag en gång kunnat,
är totalt helt borta, gav jag upp.
OCH Dååe så då blev jag så fruktansvärt arg, tog min mp3 och skulle ge mig ut och springa.
men vad upptäcker jag då? OM INTE att robertungjävel har tagit sönder mina hörlurar.
jag som var så snäll & lånade ut den.. =(
arg som jag redan var blev jag raasande, så då gick jag in och kastade mp3 på honom.
sen sprang jag ut igen, tror iallafall jag aldrig sprungit så snabbt. 

när jag tänker på min jävla dag vill jag börja gråta.
värsta är iallafall matten, om 36 timmar så gör jag den :S
men sen blire lars, men just nu har jag lite svårt att se något posivit i den dagen.
bäst skulle vart om jag blev påkörd, inte så jag skada mig, men så jag SLAPP ALLT 

Kommentarer
Postat av: Sofie

Micke e sämst

2007-12-05 @ 21:05:18
URL: http://shanaz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0