burnalarm i skoulan

jaa, jag pluggar faktiskt. fram tills nu, när jag känner att jag behöver en paus.
matten idag gick SÄMST. och svenskan imorrn kommer gå ännu sämre -om möjligt?
sen hoppas jag att jag ska sätta psykologin braa, annars blir jag gaalen.
och på fredag blir det massage, får se när jag ska få tid att börja plugga till den..

men tre prov kvar..för varje dag som går, så blir det ju ett mindre. det är ju bra.
men idag fick vi iofs en grej till basgrupp som ska va klart på tors. och matte upgiften. ajaa.
efter fredag har jag bara inlämningsuppgifter till nästa vecka kvar. det är skööönt.

i helgen ska jag ägna mig åt massage uppgiften, vet inte vad jag ska skriva om ritkigt,
så ska jag börja läsa boken som vi har i två ämnen.. jajaamän, det finns kvar att göra!
så måste jag köpa lite julklappar, blandannat till mami & mig själf.
men om jag börjar plugga på allt nu,
så blir det ju mer tid över till annat på jullovet,
och det är ju aldrig fel.
ska städa också, om jag hinner
men så va något mer jag skulle göra,
men det har jag glömt. :|
TRÄFFA PHILLE !! det hade jag inte glömt, bara glömt skriva.

fick schemat till nästa termin, jaa, det dög väl..
hade inte kunnat vänta mig varken bättre eller sämre.
finns ju endå inget man kan göra åt det.. :)
men lixom, onsdagarna, skjut mig. :S fan vilken dag.

Kommentarer
Postat av: Alma

plugga är otroligt jobbig, vi får helt enkelt trösta oss med att det snart är jullov...

2007-12-11 @ 17:33:52
URL: http://almaslilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0