a special feelin'

idag vaknade jag skiiit tidigt. nästan farligt tidigt.
usch, har sovit så dåligt på sistone, har väl sina orsaker iofs
hoppas det blir bättre inatt! men nu är jag så jäkla sprallig o glad :D
såå, vet inte hur det ska bli ritkgit.
sen vid åtta åkte jag och mami hemmifrån, köpte ägg sen begav vi oss till maxi,
haha, va där och hängde på låset, nästan.
sen åkte vi till mormor & lämnade ägg ;)
så var bebis där<3<3<3 han är lätt sötast i hela vida världen. du gör mig förtrollad.
ditt skratt. ditt allt. man kan inte inte tycka om dig. OHHH. iloveyou.
ivilket fall så var vi hemma till elva eller något igen, kanske tidigare tillomed.
så var jag så nervös inför klippningen & färgningen, så jag gick in till stan för att fördriva tiden.
sen när klockan blev två så vare dags för frisören.
färgningen tog två och en halv timme nästan :O sen klippningen gick fortare..
men det blev rätt bra :D färgen blev gudalik. haha, slipper fjortisfärgen ÄNTLIGEN!
lugg är sisodär dock,  tkr det är fint, men så ovant.
ettosex fattigare, men ack så mycket gladare. väärt :)

NUUU vetiiffan vad jag ska göra :)
take care.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0