'Cause I adore you


idag är jag lycklig. solen skiner trots att graderna sjunker. det är is på rutorna och det kommer rök med varje andetag. jag skulle kunna älska hösten och vintern. oslo är vackert. jag är vacker, sa en man. det beror på betraktaren, menar jag. för ett år sen knallade jag runt stångån. det är vackert. jag saknar det emellanåt. jag saknar er emellanåt. men jag kunde så lätt blivit kvar i ett liv jag inte trivdes i. men jag är lika rädd att bli kvar här. i mitt liv som jag trivs med. men det finns ingen mening i att stressa. först ska jag överleva en lång vinter. det kommer bli tufft. kallt, om inte annat. men det kommer bli den bästa vintern i mitt liv. och efter det har jag tänkt överleva i åtminstone sextio år till. så, tid är väl egentligen allt jag har.

so is it goodbye   ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0